poniedziałek, 12 maja 2014

EXO - Overdose

 OVERDOSE 





Jak wszyscy już pewnie wiecie 6 maja EXO powróciło do nas z nowym albumem "Overdose"
Z niecierpliwością czekałam na oficjalny teledysk i cieszę się, ponieważ było warto :) 
Choreografia jak zawsze rozbudowana i idealnie dopracowana. Zdjęcia do albumu wyszły fantastycznie ! Nie spodziewałam się iż wyjdą tak dobrze ^^ 
Co do charakteryzacji.. nie wiem po co im te kapelusze, według mnie bez nich by się obeszło, ale może się nie znam ? Niezmiernie się cieszę z powrotu Kai'a do blondu ♥ Przyjemnie zaskoczył mnie również Suho swoją zmianą koloru :) 
Z całej płyty najbardziej przypadły mi do gustu piosenki : Overdose i Run ♥
A wasza ulubiona piosenka z albumu ? :)
Pozdrawiam i widzimy się już niedługo ! / Effy 





1 komentarz:

  1. Bardzo spodobał mi się wasz szablon ♥. Chciałabym się zapytać czy mogę go ustawić na swoim blogu? :)

    OdpowiedzUsuń